اجرای فوم بتن

فوم بتن ترکیبی است از سیمان،آب ، یک ماده حباب زا (مایع فوم) و در صورت نیاز انواع الیاف بتن، ضدیخ و زودگیر نیز اضافه می‌شود. فوم بتن درارای مجوز رسمی از مرکز تحقیقات مسکن بوده و با مزایای بسیاری جایگزین نوین و برتر بتن پوکه جهت پوشاندن لوله ها و تاسیسات کف ساختمان و شیب بندی پشت بام شده است. از این رو اجرای فوم بتن د ر کف سازی ساختمان و شیب بندی پشت بام از نظر مراجع قانونی مانعی ندارد.

فوم بتن نهایتا با ایجاد سطحی نسبتا تراز و با مقاومت کافی رویه را برای اجرای مراحل بعدی از جمله سرامیک، سیستم گرمایش از کف ،لیسه ای زیر پارکت و ملات زیر ایزوگام آماده می سازد و با توجه به مزایای ارزشمند این محصول استفاده از فوم بتن در کفسازی و شیب بندی پشت بام به سرعت در حال افزایش است.

1 penobeton اجرای فوم بتن

جهت استعلام قیمت اجرای فوم بتن در تبریز دکمه زیر را لمس یا کلیک نمائید.

مزایای فوم بتن

فوم بتن مزایای زیادی نسبت به سیستم بتن پوکه دارد که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم

فوم بتن بسیار سبک است

1 2 اجرای فوم بتن

فوم بتن بسیار سبک است

وزن مخصوص بتن پوکه ۱۳۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب می باشد در حالیکه وزن مخصوص فوم بتن کمتر از ۵۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب بوده و حدود ۶/۲ برابر سبکتر از بتن پوکه است. براین اساس با جایگزینی فوم بتن بجای بتن پوکه وزن کفسازی ساختمان حدود شش درصد کاهش می یابد که با در نظر گرفتن این وزن در طراحی ساختمان به همان میزان باعث کاهش نیروی زلزله و هزینه اسکلت و کاهش میلگرد مصرفی در ساختمان خواهد شد.

عایق حرارت

ضریب انتقال حرارت بتن پوکه حدود (W/(m2.K 52/0 است؛در مقابل فوم بتن دارای ضریب انتقال حرارتی حدود (W/(m2.K 14/0 می باشد.بنابراین استفاده از فوم بتن که7/3 برا بر عایق تر از بتن پوکه است در کل ساختمان و بخصوص در طبقه ی روی پارکینگ و طبقه آخر به لحاظ عایق حرارتی بسیار ارزشمند است.با توجه به ضریب انتقال حرارت فوم بتن، فوم بتن به ضخامت 10سانتیمتر در کفسازی از نظر میزان عایق حرارتی عملکردی معادل3 سانتیمتر یونولیت با دانسیته بالای Kg 15 را دارد. در صورت استفاده از فوم بتن در سیستم های گرمایش از کف نیازی به استفاده از ورقه های پلی استایرن نمی باشد.

اجرای فوم بتن در تبریز کف سازی ساختمان فوم بتن عایق حرارت اجرای فوم بتن
فوم بتن از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند

عایق صدا و صدهای ظربه ای

اجرای فوم در تبریز-فوم بتن تبریز-اجرای فوم بتن تبریز

فوم بتن عایق صوتی است

عایق صدا وصداهای ضربه ای

بسیاری از ساختمان ها با مشکل انتقال صدا و صدای ضربه بین طبقات مواجهند که باعث آزردگی و رنجش ساکنین می گردد.فوم بتن با دارا بودن حباب های ریز از نظر عایق صدا و ضربه به نوعی شبیه پنجره های دو جداره عمل کرده و باعث افزایش کیفیت ساختمان و آرامش و آسایش ساکنین می گردد.

سرعت و سهولت اجرا

در کفسازی عادی به روش بتن پوکه ابتدا روی تمام لوله ها ماهیچه کشی شده و سپس بتن پوکه اجرا می گردد که این مراحل نیازمند زمان ونیروی کارگر زیاد همراه با صعوبت در اجرا می باشد. با اجرای فوم بتن بجای بتن پوکه سازنده از تمام این مسائل آسوده شده و کلیه مراحل بدون نیاز به اجرای ماهیچه و با سرعت زیاد انجام می گردد. سرعت اجرای فوم بتن بیش از 500 متر مربع در روز می باشد که بطور قابل ملاحظه ای بیش از سرعت اجرای بتن پوکه می باشد.

مزیت قیمت:

با دارا بودن تمام مزیت های سبکی،عایق صوت وحرارت و سهولت اجرا، هزینه اجرای فوم بتن از بتن پوکه کمتر می باشد.گواه این ادعا مالکین و سازندگانی هستند که همه روزه در نقاط مختلف فوم بتن را جایگزین بتن پوکه در کفسازی می کنند و روز به روز بر تعداد آنها افزوده می شود واز مزایای فوم بتن در بالا بردن کیفت ساختمانهای خود بهره می برند.

سرعت اجرای فوم بتن در تبریز اجرای فوم بتن تبریز فوم بتن تبریز اجرای فوم بتن
فوم بتن بسیار سریع اجرا می‌شود

اجرای فوم بتن در تبریز

برای کسب اطلاعات تکمیلی همکاران ما آماده ارائه مشاوره رایگان در محل شما می باشند.

طراحان محترم سازه قبل از شروع به طراحی می توانند با ما مشاوره نمایند و بهترین مرحله مشاوره برای سازندگان محترم قبل از شروع کارهای تاسیساتی از قبیل لوله کشی و سیم کشی می باشد.